ALIŞVERİŞ POLİTİKASI

İnternet sitesindeki fiyatlara KDV ve vergiler dahildir.

Müşteri gönderim ücreti öder ve/veya WALLHANG ücretsiz kargo koşulları uygulayabilir.

Ödemeler internet sitesinde gösterilen ödeme yöntemleri kullanılarak kredi kartlar, debit kartlar veya para transferi (havale ve EFT) aracılığıyla yapılır. Aynı şekilde, Müşteri, siparişin tamamını ya da bir kısmını WALLHANG Hediye Kartı ile ödeyebilir.

WALLHANG sanal pos hizmetinde PayU Global iştiraki olan online ödeme altyapısı sağlayıcılarından biri olarak iyzico (iyzi Ödeme ve Elektronik Para Hizmetleri A.Ş., Burhaniye Mahallesi, Atilla Sokak No: 7, Üsküdar, İstanbul) ile çalışmaktadır. iyzico, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) lisansı ile, 6493 sayılı kanun çerçevesinde lisanslı ödeme kuruluşu olarak hizmet vermektedir ve PCI-DSS Sertifikası'na sahiptir.

WALLHANG, stoktaki bulunabilirliğe bağlı olarak ve herhangi bir olağandışı durum olmadığı müddetçe, Sipariş Onayı’nda listelenen ürünleri en geç Sipariş Onayı’ndan sonraki gün kargoya verir. Sanal Hediye Kartı dışında, Cumartesi, Pazar veya resmi tatil günleri gönderim yapılmaz.

Ürünlerin tedarikinin WALLHANG’in kontrolü dışında bir durum sebebiyle gecikmesi halinde, WALLHANG; Müşteri’yi mümkün olan en kısa zamanda durumdan haberdar eder ve gecikmenin etkisini en aza indirmek için önlemler alır.

WALLHANG tarafından siparişin kargo firmasına teslim edildiği gün, Müşterinin e-posta adresine saat 18:00'dan sonra kargo takip bilgileri gönderilir.

Teslimat süresi, teslimatın yapılacağı adrese ve kargo firmasının teslimat süresine göre değişiklik gösterebilir. WALLHANG tarafından Müşteriye gönderilen e-posta bildiriminde yer alan kargo takip numarası ile kargo takibi yapılabilir.

WALLHANG kontrolü dışında bir durum sebebiyle yaşanan gecikmeler konusunda sorumlu olmaz. Ancak çok ciddi bir gecikme riski olduğunda, Müşteri WALLHANG’e ulaşarak Sözleşmeyi sonlandırabilir ve Müşteri ödemesini yaptığı ancak teslim almadığı ürünlere ilişkin parasını geri alabilir. Sanal Hediye Kartı; her durumda sanal kartın sipariş tarihinde, Müşteri tarafından belirtilen e-posta adresine gönderilecektir.

Müşterinin teslimat sırasında adreste bulunamaması durumunda, edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş kabul edilecektir. WALLHANG sorumlu değildir.

Kargo şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda gecikmeler olabilir. Bu gecikmelerden WALLHANG sorumlu değildir.

Hasar görmüş paket durumunda; Müşteri tarafından paketler teslim alınmayarak kargo şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır.

Ürün başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden kaynaklanan sonuçlardan WALLHANG sorumlu değildir.

Teslimatı yapılamayan paketler Müşteri tarafından teslim alınması için 3 (üç) iş günü kargo firmasının teslimat şubesinde bekledikten sonra WALLHANG'e iade edilir.